|
4 Şubat 2010, Perşembe - 15:31
Bilimsel araştırmalar, orta düzeyde kahve tüketiminin sağlık üzerinde faydaları olduğunu, günü keyifli ve canlı bir biçimde geçirmeyi sağladığını kanıtladı.
|
|
|
Kahve sadece uyanık kalmaya değil kısa süreli hafıza, düşünme ve odaklanma gibi bilişsel yeteneklerin etkinliğine de yardımcı oluyor. Ayrıca araştırmalar kahvenin kadınların korkulu rüyası olan selülite neden olmadığını da ortaya koydu. Tam tersine, çalışmalar kahvenin yağı ayrıştıran enzimleri harekete geçirdiğini ve lenf akışını kolaylaştırdığını gösteriyor. Siz de orta düzeyde kahve tüketerek vücudunuzun antioksidanlardan faydalanmasına izin verin, gününüz daha keyifli ve canlı geçsin!
Siz de her gün orta düzeyde kahve ile hem keyfe doyun hem de vücudunuzun antioksidanlardan faydalanmasına izin verin! Polifenol miktarına göre en önemli antioksidan kaynakları: Kırmızı şarap = 200-800 mg/kadeh Kahve = 150-550 mg/kupa Kakao = 150-200 mg/kupa Yeşil çay = 150-200 mg/kupa
Bu haber toplam [ 711 ] defa okundu
Bu habere henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu siz yapın
|
|